Khamis, 28 Oktober 2010

Petrosains

Hari sume geng2 aku gi petro sains kecuali pukiry yang bapok tu,oranng ajak die xnk nak ikot kakak die gi jual kuih kat sungai ramal.Kau rugi pukiry xjoin kitorg.Mle2 skali masok dalam tu syauki masok dalam kete wane hitam entah ape name nth aku unn xingat,and die gembira macam orang tak pernah pegi petrosains hahahahah lawak jakon.pastu sampai je kat tempat banyak mainan tu kitorg men arr game yang ade kat situ pastu ade nampak satu gelongsor yang tinggi kitorng unn nek lah yang paling lawak shauqi arr naik gelongsor sampai jee kat bawah kepala terhentak kat simen ahahah iskandar pulak mase dalam gelongsor tersekat tak leh gerak ahahha tu lah badan dah besar nak nek jugak.aku nyer ni x der gamba kalo ade gamba aku dah leh letak,lahabau kamera aku baru tangkap satu gambar bateri habis sial tol baik tak yah bawak kamera.pastu dah habis men sume kitorg men lumbe lari ngn bdk pompuan tiga org pasal nak dapat tempat duduk belakang sekali tapi kitorg menang lah sbb kitorg laju,shauqi yang berlari sambil beg keluar air air dalam beg die tuumpat.Pastu bas sekolah tu bawak kitorg semua kat kl tower lak,kitorg unn gi lah pastu nek atas sekali,bdk 2 skola kitorg sume boleh nek xsampai ats kitorg nyer geng je leh sbb aku ade dorg bagi makan free kat restoran yang leh berpusing kat atas skali.dah makan tu nek arr bast balik men down troup lak nn aku arr menang pastu sampai skola dah abis .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan