Rabu, 27 Oktober 2010

kerol dan sahabat2 nya

aku ni sekolah kat sekolah menengah jalan empat bandar baru bangi,selangor.umah aku unn kat bangi gak sebab tu sekolah aku kat bangi kalo korg sume nak tau aku ade lima orang rakan yang karib first skali syauki,kitorg panggil die coki atau kepala burok sebab die tu hensem sangat.Yang kedua ahlami die ni muke cam kuda sikit sbb tu kitorg panggil die kepala kuda hahahaha..yang ketiga name die matnyot atau haziq muke die mmg macam monyet .yang keempat iskandar name die iskandar die ni gemok .die ni selalu kene pukuul ngn bapak die mase kecik2 dulu sampai telinga nak putus sbb kene sebat ngn bapak die, die yang bagitau, aku tak tau sangat.yang kelima aiman die ni kitorg panggil taik burong sbb die ni ade bende hitam kat kepala die .haha die ni org pelik sikit hobi len dari yang len yang pertama skali die ni suke makan kucing,aku unn pelik ngn die ni.yang kedua die ni makan taik cicak,kitorg dah halang tapi die tetap nak makan jugak nk wat camner.dan last skali aku.aku orang panggil john sgg aku taiko ahhaakk ni pendahuluan baca yang len plk.oo lupe pulak aku ade sorg lagi member name die izzat,orang panggil die izzat tuff die ni suke zawani(ahlami yang cakap).oo aku lupa lak mamat sorg ni die dulu mse sekolah jalan 2 die ni pondan jatuh sikit je 'aw',name die fikry,kitorg panggil die pukiri sbb nama die fikry lah.Rahsia die 'gebu'aku sorg je tau tapi kakak die ske kat aku ceyh ...

4 ulasan:

  1. Ni pasal member aku.Tapi bayak pasal aku lah takkan korg je aku yang wat blog ni ee.nak cakap pasal pe hah,aaa kau dah ingat arini 27.12.2010 adalah tarikh pergaduhan antara syauki ngn iskandar.pasal cabar mencabar sampai ke ludah ahahha lawak dowh.Mle2 iskandar gi ketok kepala syauki pastu syauki balas iskandar lempang syauki ludah kat muke die ahahha dah lah mulut syauki tu busuk.

    BalasPadam
  2. sape yang tengok blog ni aku ucapkan tahniah sbb dah bukak blog yang sepatutnya korg bukak.

    BalasPadam